Reklamačný poriadok
Záručné lehoty a reklamačný poriadok
1.a. Záručná doba na produkt, dodávaný dodávateľom sa riadi príslušnými ustanoveniami Ob.Z. Z
1.b. V súlade s § 427 a § 428 ObZ je odberateľ povinný reklamovať
zjavnú vadu produktu bezodkladne po jeho prevzatí, najneskôr do 7 dní
odo dňa prevzatia produktu. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu sa nebude
prihliadať.
1.c. Dodávateľom poskytovaná záruka na produkt v plnom
rozsahu zaniká, pokiaľ bol produkt použitý na ďalšie spracovanie, alebo
bol akýmkoľvek spôsobom upravený, alebo pozmenený.
1.d. Pri
uplatnení reklamácie je odberateľ povinný doručiť dodávateľovi
reklamovaný produkt na vlastné náklady do skladu dodávateľa čistý,
mechanicky nepoškodený, v originálnom balení s kópiou dodacieho listu
alebo faktúry a s presným popisom vady reklamačnému pracovníkovi
dodávateľa.
1.e. Vady musia byť vytknuté písomne, reklamačnému pracovníkovi dodávateľa.
1.f. Návod na údržbu a ošetrovanie tovaru a potlače sú uvedené na
príbalovom štítku ku každej odovzdanej zásielke, alebo produkte.
Odberateľ berie na vedome, že nedodržaním akýchkoľvek parametrov alebo
prekročením limitov (technologických, tepelných a pod.) uvedených v
návode na štítku stráca nárok na reklamáciu. Na potlačenom textile sú
záväzné informácie uvedené na pribalenom papierovom štítku spoločnosti .
Znaky na vignete samotného tovaru/textilu platia iba na nepotlačený
tovar, nie na už potlačený a označený tovar. Dodávateľ nenesie
zodpovednosť za vady zapríčinené mechanicky, nekvalifikovanou obsluhou,
praním, žehlením, použitím nevyhovujúceho spotrebného materiálu, pracích
prípravkov, alebo pri inom porušení záručných podmienok, zistených
pracovníkom dodávateľa. Reklamácie posudzujeme v súlade s pokynmi
výrobcu tovaru. Pri reklamácii je nutné predložiť doklad o zaplatení.
Poštovné a iné poplatky dodávateľ nevracia. Za relevantný dôvod vrátenia
tovaru nepovažujeme opotrebovanie tovaru nosením a praním, ktorým sa
prirodzene mení vzhľad výrobku.
1.g. Dĺžka záručnej doby pre fyzické a právnické osoby – podnikateľov je 12 mesiacov.
Informácie a ošetrenie potlače
2.a.
Predávajúci nezodpovedá za výber potlače na tovare objednanom kupujúcim.
Pri návrhoch, ktoré dostávame od zákazníkov neoverujeme ichpôvod a
autorské práva. Ak sa preukáže podozrenie zo zneužitia autorských práv
alebo urážlivý, nevhodný a zakázaný motív, takéto návrhy nebudú
spracované a objednávka nebude vybavená. V takomto prípade informujeme
kupujúceho a vráti sa mu cena za tovar ak už bola zaplatená.
2.b. Zobrazenie odtieňa farieb tričiek sa od skutočnosti z technických príčin môže odlišovať.
2.c. Rozmery textilu na našej stránke uvádzame s 5% toleranciou Bavlna použitá má vlastnosť po praní sa zrážať.
2.d. Veľkosť – rozmery potlače objednáva zákazník.
V prípade , že máte záujem po dohode môžu byť zákazníkovi zaslané skutočné vzorky textilu a potlače.
2.e. Potlač sa realizuje technológiami flex, sieťotlač a výšivka.
2.f. Ošetrovanie:
- prať pri maximálnej teplote 30° C prevrátené na rubovú /nepotlačenú/ stranu
- nesušiť v sušičke
- nečistiť chemicky
- nebieliť
- žehliť pri nízkej teplote (nežehliť samotnú potlač)
- pri praní nepoužívať aviváž
- neprať s tekutými pracími prostriedkami ! (obzvlášť tekuté prostriedky s intenzívnym účinkom môžu poškodiť farbu potlače)
Všetky tričká sa lisujú pri vysokej teplote. Na
textile môžu byť minimálne badateľné stopy po lisovaní. Po prvom vypratí
sa všetky stopy definitívne stratia